نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

ترنم بهار

9 ماهگی

1392/11/2 18:11
نویسنده : مامان فاطمه
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

 


 

دعا می کنم غرق باران شوی   چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

 

دعا می کنم در زمستان عشق    بهاری ترین فصل ایمان شوی

 

در دل مامانی با دخملی.....

نفس مامان: همیشه یادت باشه"

خدا گوید تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین موجود زیبایم

شروع کن یک قدم با تو

تمام گام های مانده اش با من


دوستان عزیز برای دیدن سری اول از عکس های دخملی به ادامه مطلب مراجعه کنید....

**نفسم، همه کسم، عاششششششششششقتم**

 

عزیز دل مامان، تو 9 ماهگی می تونستی وایستی و دو تا دست بزنی و بعد تالاپ می افتادی زمینآخ

با همه دست می دی، وقتی بابایی از سر کار  میاد با سرعت خودتو به بابا می رسونی تا بابایی بغلت کنه و اگه توجه نکنه با جیغ ازش استقبال می کنیچشمک

وقتی بابابزرگت سرفه می کنه، ادای اونو در میاری و هی پشت سر هم سرفه می کنی قهقهه

 

خاله زهرا رو خیلی دوست داری، کافیه زیر لب بگه، دینگ و دینگ و دینگ تو رو بگو " هی خودتو تکون می دی   ما هم که قش می کنیم از خنده

عاشق تبلیغات تلویزیونی،تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد مخصوصا تن تاک ، وقتی تو تبلیغاتش می گه" سامان پس بقیت کو کیف می کنی، حتی یه روز از صدای همین سامان از خواب بیدار شدی تا ببینیشقهقهه از کارتون ها هم عاشق بره ناقلایی

وقتی مامان نماز می خونه از اول تا آخر نمازکنار مامان می شینی و با تسبیح و مهر بازی می کنییا زیر چادرم قایم می شی

با سیم و اسپیکر و تلفن و پریز و هر چی از ابزارالات مکانیکی باشه بازی می کنیخنده

 

کلماتی که تا حالا یاد گرفتی:

مامان و بابا

توپ که می گی: بوپ

 

 

الانم که دو تا دندون داری قربونشون برم، تو این عکس هم داشتی دومین دندونتو در میاوردی، ببین شاخک های بیچاره هزارپا رو چطوری داری می خوریخوشمزه

از بازی با پرده آشپزخونه سیر نمی شی........

اینجا داری سعی می کنی وایستی......

 

 

نمونه ای از بازی های نازنین زهرای من....................

 

 

از جاهایی که دوست داری و همش اونجایی چسبیدن به میز غذاتهنیشخند

 

 

 

شلوغی های دخملی، موقعی که مامانی می خواد نماز بخونه

 

 

ببین گلم با تسبیح چطوری بازی می کنی، مثل کیف انداختی پشتتخندهقهقهه

 

 

قربون هویج خوردنت برم الههههههههههههههههی مادر

 

جای دنج نازنین بانوی من، از هر اسباب بازی خوشش بیاد با خودش می بره اونجاخنده

اینجام محل ورود و خروجشه...

 

 دوستان عزیزم ادامه عکس های 9 ماهگی در راهه.....

لطفا بازم سر بزنیدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مهتاب مامان آذین
2 بهمن 92 22:24
قربونت برم خوشگله " این دوران هم شیرینه هم یه جورایی خطرناک .خیلی مواظبش باش گلم
مامان فاطمه
پاسخ
باشه عزیزم لطف کردید به ما سر زدید
مامان تارا
3 بهمن 92 11:42
سلام گلم میشه خواهش کنم بیای به دخمل من رای بدی؟ اگه مایلی همین الان بیا چون تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ به شماره 2 تارا رای بده
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خانمی رفتم رای دادم امیدوارم نفر اول بشهبازم به وبمون سر بزنید
مامان مانی جون
4 بهمن 92 12:01
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامان فاطمه
پاسخ
وای ممنونم مانی جونحتما میام گلم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
5 بهمن 92 3:00
قربونت برم عزیزم داری یواش یواش شیطون میشیا مامانو اذیت نکنی
مامان فاطمه
پاسخ
آره خاله جون حسابی شلوغ شدم
مامان هستی
5 بهمن 92 14:10
چه آلبوم خوشکلی شده خاله جون خاله تو هم خوب خونه ای برای خودت پیدا کردی خداحفظت کنه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونمآره یه خونه دنج واسه خودم دارم
مامان مانی جون
5 بهمن 92 19:26
ای جونم اینم بوس واسه دختر خوشگلمممممممم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم که به ما سر می زنیداین همه گل واسه خاله جون
♥مامان دینا♥
5 بهمن 92 19:29
عشقمی نازنیــــــــــــن زهرا جوووووووووووووون
مامان فاطمه
پاسخ
خاله جون ما هم دوستت داریم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 بهمن 92 22:10
ممنون که به ما سر زدین. با افتخار لینک شدین
مامان فاطمه
پاسخ
خوشحالم از آشناییتون
فلوریا مامان دیانا
6 بهمن 92 9:44
سلام قند عسل خاله چه تفاهمی با دیانا داری: اونم عاشق خوردن شاخکهای هشت پاش بود ، اونم برای خودش یه لونه داشت و وسایل محبوبه شو میبرد لونه اش اونم عاشق تسبح و مهره ، خودشم مثل شما تسبیح رو میندازه گردنش یه گاز از هویجت میدی به من خرگوشک من ، به جاش منم هزار تا بوس میدم بهت ملوسک من قالب وبلاگتم مبارک خیلی قشنگه دوست دارم نه یکی نه دوتا بلکه هزار هزارتااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان فاطمه
پاسخ
دیدی خاله فلوریا من مثل دوست جونمم درسته ازش دورم ولی دارم خودمو آماده می کنم تا باهاش بازی کنمخاله جون همه هویج های من مال تو این همه بوس هم از طرف من و مامانم واسه خاله جون و دیانا
مامان محمد عماد
10 بهمن 92 11:32
بَيتٌ لا صِبيانَ فيهِ لا بَرَكَةَ فيهِ؛ خانه ‏اى كه كودك در آن نباشد ، بركت ندارد . خدا حفظش کنه و طول عمر زیاد برای خودش و پدر و مادرش... انشاء الله[
مامان فاطمه
پاسخ
خیلی خوشحالم کردی که به ما سر زدی عزیزمآره واقعا خدا رو شکرخدا محمد عماد و واستون حفظ کنه
مامان ریحانه نجفی
10 بهمن 92 16:03
سلام
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خانمی درست شد
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
12 بهمن 92 19:51
قربون اون صورت خوشگل ونازت بشم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان محمدمهدی
29 بهمن 92 16:43
ووووووووووووووووووووووای چقدر نازی مامانش اسپند یادت نره
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون مامانی.نظر لطفتونهمرسی که به ما سر زدید
زهرا (✿◠‿◠)
12 خرداد 93 15:20
رمز آتلیه لطفــــــــــــــــــــا
مامان فاطمه
پاسخ
چشششششم واست می فرستم خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد