نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

ترنم بهار

ادامه ماه نهم

1392/11/13 14:21
نویسنده : مامان فاطمه
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

 ادامه عکس های ماه نهم


 

عزیزتر از جانم" کمترین آرزویم این است که، چشمهای مهربانت، نامهربانی روزگار را نبیند.

 

نفسم همیشه بخند، وقتی که می خندی چشم هایت که هیچ، آسمان هم زیبا می شود.

 

 

دوباره نازنین بانوی من و چسبیدن به میز غذاش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.....اگه بزارم فکر کنم تا شب همونجا بمونهخنده

 

عاشق بازی کردن با قاشق و چنگالی، که مجبورم کردی ظروف پلاستیکی مخصوص بیرون و تقدیمت کنم تا با خیال راحت باهاشون بازی کنی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

بابایی داشت کمدشو مرتب می کرد که شما از فرصت استفاده کردی و خودتو رسوندی به کاغذ باطله ها، فک کنم این کاغذهارو با هیچ اسباب بازی عوض نکنیقهقهه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

حاج بابا جونت رفته بود مسافرت وقتی برگشت حسابی مارو شرمنده کرد، تو این عکس هم داری دنبال کادو هات می گردی....... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخجالت

اولین کادو رو پیدا کردی، توپ که خیلی ازش خوشت می یاد...... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 و چند تیکه لباس و تاب.....

وااااااااااااااااااااای که چه عشقی کردی وقتی سوار تاب شدی، تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی دیگه از تاب بیرون نمی اومدیقهقهه

 البته تو این عکس از بس بازی کرده بودی دیگه حسابی خسته شدی ولی بازم تابتو ول نمی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان هستی
12 بهمن 92 10:13
خوش به حالت خاله جون چقدر سوغاتی رسیده بودی....منم می خواستم داخلش را ببینم خاله تابت میزاری ما هم سواربشیم
مامان فاطمه
پاسخ
آره خاله جون،اصلا تابمو میدمش به هستی جونم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
12 بهمن 92 19:47
مامانی ببین دیگه داره شیطون میشه ها به به چه میکنه
مامان فاطمه
پاسخ
آره گلم حالا کجاشو دیدی
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
12 بهمن 92 19:52
وای چه تاب خوشگلی داری عزیزم مبارکت باشه خیلی خوشگله
مامان فاطمه
پاسخ
قابلی نداره خاله جون
مامان ثنا
13 بهمن 92 1:35
سلام . ممنون که به ما سرزدید. عزیزم. چقد نازنین زهرا شیرین و خوردنیه . خدا حفظش کنه. به جمع دوستان ثنای من خوش آمدید.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون از شمامنم شما رو لینک کردم گلم شما هم به جمع دوستهای نازنین خوش اومدید
مامان ریحانه نجفی
15 بهمن 92 17:54
چقدر توپ داری وچه تاپ قشنگی دست حاج بابا درد نکنه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون گلمقابل شما رو نداره
مامان هستی
15 بهمن 92 20:30
خاله جون اسم نازنین جون رو نوشتم تو کلاسم در اولین فرصت بهتون خبرمیدم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان هستی
15 بهمن 92 20:30
وای تابت من را کشته
مامان فاطمه
پاسخ
نازنین می گه چون منو تو کلاستون نوشتین منم تابمو می دم به هستی جونم
مامی آتریسا جون
16 بهمن 92 11:11
سلام به نازنین زهرای دوست داشتنی، جانم چقدر نازی شما ماشالله
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داریدممنون که به ما سر زدید
مامان مهدی کوچولو
16 بهمن 92 14:05
عزیزم ماشااله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه شما با افتخار لینک شدید خوشحال میشم به ما سر بزنید
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونخدا گل پسرتونو واستون حفظ کنهآدرس وبتونو اشتباهی نوشتید نمی تونم بیام وبتون
مامی آتریسا جون
16 بهمن 92 19:11
وب خوشگل نازنین زهرا جون رو لینک کردم خوشحال میشم از این به بعد به هم سر بزنیم
مامان فاطمه
پاسخ
من هم شما رو لینک کردم، به جمع دوستان ماخوش اومدید
مامان علیرضا
17 بهمن 92 2:03
خاله قربونت بره که این همه وسایلت رو دوست داری. دست حاج بابا درد نکنه.سوغاتیاتم مبارک خاله جون. فقط مامانی یه اسفند برای این تاب دود کن گمونم چشم همه دنبالشه.منم خوشم اومده.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون تاب من قابل شمارو هم نداره اگه خوشتون اومده بگین پستش کنم واستون راستی خاله جون، حالتون بهتره؟ دندون دوست جون من در اومد؟
مامان هستی
17 بهمن 92 20:54
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
19 بهمن 92 2:24
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام گلم خصوصی داری
مامان فاطمه
پاسخ
سلاااااااااااااام به روی ماهتلطف کردی عزیزمممنونولی نازنین من متولد 3 فروردینه تو آرشیو مطالبشون تا 18 بهمن عکسارو گذاشتن
مامان روژینا
19 بهمن 92 11:30
سلام مامانی چه دخمل شیرینی داریخیلی دوست داشتنیه!من عاشق این خرابکاریهای بچه هاممامانی میای با هم دوست شیم؟ من لینکت کردم گلم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خانمی شما لطف داری گلمخوشحال شدم به ما سر زدیدبا افتخار لینکتون کردمبه جمع دوست های من و نازنین خوش اومدید
فلوریا مامان دیانا
19 بهمن 92 17:31
خوشگلی ، ماهی ، ملوسی ، جیگرتو خام خام بخوررررررررررررررم
مامان فاطمه
پاسخ
واااااااااااااااااای خاله فلور جونم خجالتم دادی این همه تقدیم خاله جونم
مامان هستی
20 بهمن 92 14:36
مامانی چرا عکس دخملمون نمیزاری
مامان فاطمه
پاسخ
باشه گلممیزارمشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد