نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

ترنم بهار

مسافرت شمال

1392/10/2 23:08
نویسنده : مامان فاطمه
953 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسان ها کافیست، این نگاه را برایت آرزو می کنم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

     

عزیز دلم، اولین مسافرتی که تو رو بردیم رفتن به شمال بود. این سفر با تمام سفر های عمرم فرق داشت. چون تو بامن بودی. اولش فکر می کردم هم تو، تو سفر اذیت می شی هم من. ولی خیلی دختر خوبی بودی و خیلی هم به همون خوش گدشت.قلب

تو این عکس تو کریر نشستی و داری باتوپت بازی می کنی من و خاله زهرا هم کنارت نشستیم.     

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجا کنار رودخونه ای تو کرج بغل مادر جونی.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

اینجا نمک آبروده، تو تله کابین نشستیم و داریم می ریم بالای کوه.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 اینم امیر علی جون، جیگر عمه فاطمه است، با وجود امیر علی همیشه به عمه خوش می گذرهماچماچ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

تو این عکس، تو جنگل بالای کوهیم، هوا اونجا خیلی سرد بود.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 دختر ورزشکار من داره با عمو سجادش تمرین فوتبال دستی  می کنه، اینم  یه رشته ورزشی دیگه نازنین زهراست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمو محمد
19 بهمن 92 14:56
این اولین مسافرتم به شمال بانازی جونم بودوخیلی خوش گذشتی من.ازت سیر نمیشم
مامان فاطمه
پاسخ
منم ازت سیر نمی شم عمو جون مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد