نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

ترنم بهار

6ماهگی

1392/10/5 2:51
نویسنده : مامان فاطمه
740 بازدید
اشتراک گذاری

دعا می کنم که هیچ گاه چشم های تو را در انحصار قطره های اشک نبینم .

دعا می کنم که لب هایت را فقط در غنچه های لبخند ببینم.

دعا می کنم دست هایت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد، همیشه از حرارت عشق گرم باشد.

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچ گاه پژمرده نشود.

برای شاپرک های باغچه ی  خانه ات دعا می کنم که بالهایشان هرگزکه محتاج مرهم نباشد.

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچ گاه غروب نکند.

 

عزیز دلم اینجا باغ شهر داری بالای کوه آبیدره، بغل آنا جونت داری با گل ها بازی می کنی و مادر جونتم داره ازت عکس می گیره.

 

 

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

کارهایی که نازنینم تو 6ماهگی می تونست انجام بده.

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول 

معصومه (س) فلسفه شیدایی است، غزل ماندن و بودن،

معصومه(س) تفسیر معصومیت است که روزگاری در مدینه طلوع کرد.

 

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم روزت مبارک

عزیز دلم، این دسته گل کوچولو و لباسی که تنت کردمو بابا جونت واسه روز دختر خریده، ممنون بابای خوب نازنینقلبماچماچ

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

اولین باری که تو روروک نشستی، من بیشتر از تو ذوق کردم ، از تو عکستم معلومه که زیاد خوشت نیومده، بعد 5 دقیقه خواستی که بیارمت بیرون.قهرکلافه

راستی نازنینم روز دختر گوشاتو سوراخ کردیم، اولش گریه کردی ولی بعد چند دقیقه دیگه آروم شدی.

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

فدای دختر گلم بشم که نی نیشو بغل کرده و خوابیده.خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فلوریا مامان دیانا
3 دی 92 14:29
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قربون قدو بالات برم من جیگر خاله خیلی ماهی نازنین جونم دست مامانو بابای بی معرفتتو بگیر پاشین بیاین تبریز تا من درسته قورتت بدم شبیه خانواده ی بابا جوادی بی برو برگرد مخصوصاچشمای خوشگلت من به شخصه با ورزشکاری خانواده ی بابا جوادت مشکل دارم تو دیگه قاطی اونانشو شما برو با امیر علی بازی کن خاله اون احساسش لطیف تره تو رو چه به فوتبال دستی آخه روی ماهتو می بوسم فرشته ی نازنینم
مامان فاطمه
پاسخ
خاله فلور جون از نظر ماهی به پای دیانانمی رسمباید دیانا دست مامان باباشو بگیره بیاره سنندج.والا این دوست جون مااین ورا پیداش نمی شه.خاله از نظر اخلاق فعلا مثل امیر علی ام شکر خدا ولی یه خورده شلوغ ترمممنون که واسم پیام گذاشتی
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
23 دی 92 19:02
قربون اون خواب نازت بشم عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون، خدا نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد