نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

ترنم بهار

7 ماهگی

1392/10/5 2:51
نویسنده : مامان فاطمه
634 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا

عزیزم را دریاب در تمامی لحظات، مبادا خسته شود، مبادا بیمار شود، مبادا بیفتد و یا غم ببیند.

دلش را سرشار از شادی کن و آنچه را به بهترین بندگان عطا میکنی به او هم عطا کن.


عزیز دل مامان، تو 7 ماهگی واست سوپ و فرنی می دادم. نمونه ای از غذا خوردنتو مشاهده کن....متفکر

هر کی این عکس و ببینه فکر می کنه این نازنین من چقد خوب غذا می خوره ولی ...منتظرافسوس

تو عکس دوم دهنتو غنچه کردی عزیزم و می گی.......لبخند

اوووووووووه اوووووووووووووه اووووووه

 

نمونه ای از آلبومی که مامان فاطمه  واست درست کردهقلبقلب

ایتجا تلاش می کنی تا به توپ برسی، می خوای چهار دست و پا بری ولی نمی تونی افسوس

ولی بالاخره با سینه خیز رفتن به توپ ها می رسی، آفرین دخترکمتشویقتشویق

آلبوم بدون شرح....

طبیعت زیبای دریاچه زریوار در مریوان....

یکی از مسافرت های 1روزه برای خرید از مریوان، عزیزم چقد از اونجا خوشت اومد و خیلی بهمون خوش گذشتلبخند

 

 

از میوه هایی که خیلی خوشت می اومد موز و نارنگی بود.

منم که اصلا از خانومی دریغ نمی کردم می دادم درسته بخوریخندهقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
23 دی 92 19:05
نوش جونت باشه خوشگل خاله
مامان فاطمه
پاسخ
واسه آنیتا جونم
محدثه
6 بهمن 92 23:12
وای نازنین جونم دارم لحظه شماری میکنم برای دیدنت!!!!! میخوام وقتی دیدمت یه گاز محکم از اون لپ های خوشمزه ت بگیرم.......قربونت بشم الهییییییییی!!!!!!!!!
مامان فاطمه
پاسخ
آبجی محدثه خوشحالم می کنی که به ما سر می زنی مااینجا دلمون واسه همه تنگ می شهاین بوس واسه آبجی خانم
مائده نجفی
12 فروردین 93 16:22
سلام نازنین جونم اونقد دلم برات تنگ شدهههههههههههه کی میاین خونه ی ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فاطمه
پاسخ
سلاااااااااااااااام عزیز دلم ما هم دلمون واستون تنگ شده ان شااله سر فرصت میایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد