نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

ترنم بهار

3ماهگی

1392/10/2 22:58
نویسنده : مامان فاطمه
649 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تنها چیزی که از فردا می دانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است، از او می خواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند. نفس مامان فردایت سپید

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عزیز دلم تو ٣ ماهگی یه خورده شیطون تر شدی،از این عکست مشخصهماچ

 

اولین باری که گذاشتیمت تو کریر و رفتیم مهمونی، از کریر خوشت میاد و توش راحتی، وقتی هم خسته می شی همونجا می خوابیلبخند

 

 

تو ٣ماهگیت سرمون خیلی شلوغ بود، باید آماده می شدیم واسه عروسی خاله زهرا و عمو سجاد

هر روز میرفتم بیرون تا واست یه لباس خوشگل پیدا کنم، من نتونستم برات بخرم ولی مادر جون و حاج بابا ٢تا پیرهن خوشگل واست گرفتن که دست هر دوشون درد نکنهچشمک

فدای حالت تعجبت بشم مامانیتعجب تعجب کردی که مامان لباس به این بزرگی رو تنت کردهخنده

 

 

 

 

عزیز دلم  اینجا اولین باری که از ته دل می خندی، تا ٣ ماهگی فقط تو خواب می خندیدیلبخند

واسه خندوندنت اینقد بالا و پایین پریدم تا حاضر شدی لخندی تا من یه عکس ازت بگیرمچشمک

                                                     

 

تو این ماه می تونستی پاهاتو بالا ببری و یه خورده سرتو بالا بیاری، اونم با این همه مشقت و سختیعصبانیببین تو عکس پایینی انگاری می خوای دراز نشست بری ولی نمی تونیخندهقهقهه

  

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ماجون
28 دی 92 0:35
خوشکل خانمچه نازی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ملک
19 بهمن 92 14:03
گل من بوی عطرت که به مشامم می رسید میخواستم بزرگ نشی ولی باید رشدکنی ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد