نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

ترنم بهار

11 ماهگی

1392/12/22 10:25
نویسنده : مامان فاطمه
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

 


معبودا 

دخترم را به بزرگی چیز هایی که داده ای آگاه و راضی کن 

تا کوچکی چیز هایی که ندارد، آرامشش را بر هم نزند 

 

 

 

 عزیزم، خداوند بی نهایت است ، اما ،به قدر نیاز تو فرود میآید 

به قدر آرزو های تو گسترده میشود و به قدر ایمان تو کارگشا میشود

 

   دوستان عزیز بقیه تو ادامه مطلب .......................قلب

دخمل قشنگم این روزا یعنی نزدیکیای عید سرم خیلی شلوغه، به خاطر همین دیر به دیر وبتو بروز می کنم. امسال خیلی زود گذشت، اولین سالی بود که تو از همون اول های عید پیشم بودی از ، نمی دونی با تو بودن برام چقدر لذت بخشه ، بهترین لحظات عمرم همین یه سال بود که در کنارم بودی.ماچماچماچ

یکی از اساتیدم تو دانشگاه یه حرف خوبی رو زد که همیشه تو یادمه و منتظر اتفاق افتادنشمتفکراستادم آقای دکتر حبیبی تو دوره فوق لیسانسم می گفت اگه خانم ها بدونن موقعی که بچه دار می شن حافظشون دوبرابر می شه هیچ وقت بچه داری رو مانع پیشرفتشون نمی دونن و هی نمی گن خدایا چرا همه سختی ها مال خانم هاست. تازه باید خدا رو هم شکر کرد.مژهفرشته

همین حرف استادم باعث شده، شوهرم منتظر یه نبوغ علمی از من باشهخندهقهقههقهقههقهقهه

دخمل گلم تو تواین ماه یعنی 8 اسفند دیگه کاملا راه افتادی و چهار دست و پا نمی ری. خودت بدون کمک کسی یا چیزی بلند می شی و راه می ری، منم هر کاری کردم نتونستم عکس خوبی ازت بگیرم آفرین دخملی زرنگم. مامانی به وجودت افتخار می کنهتشویقهوراتشویق

تازگی ها یاد گرفتی یه چیزی رو تو دستت بگیری و هی را بری و بگی  ددددد و خودتم بخندی به دددد گفتنتماچخنده

تولد دخملی گلم روز 3 فروردینه نمی تونم همون روز تولد بگیرم این منو خیلی ناراحت کرده، ناراحتمامانی ازت معذرت می خوام باید بمونه بعد مسافرتمون برات تولد بگیرم، آخه از 27 میریم مسافرت تا 4 و دوباره  آخرای عید هم همینطور. فعلا نمی دونم چیکار کنم تا ببینیم خدا چی می خواد.

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یکی از عکس های جامونده توپست قبله . نازنینم همراه امیر علی عشق عمه فاطمه...

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عاشق روشن و خاموش کردن پریز برقی، آخرش فک کنم مهندس بشی عسلم...عینک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

ورژن جدید دیگه ی استفاده از میز غذا......

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

نازنین بانو از نمای بالا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بدون شرح.....

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عکس همون روزیه که کاملا را افتادی ...........

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

فدای نشستنت بشم عزیزم، داری تمرین می کنی مودبانه بشینی....

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجام می خوای ادای مامان و دراری و اسپریو بو کنی، البته به روش خودت ......

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

لباس های عید نازنین بانوی مامان، که مامانو بابا واست خریدن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

لباس هایی که تو اولین قابن و مادر جون و عمو سجاد خریدن و قاب دوم لباس هایی که حاج بابا از مکه واست خرید

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

واینم هدیه ی خاله زهرا که من عاشق لباستم..

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
23 اسفند 92 1:47
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گلم 11 ماهه شد دیگه داره خانم میشه یه بوووووووووووووووووووووووووس گنده برای نازنین زهرا جوووووووووووووونم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونییییییییییییی اره دارم مثل آنیتا جون خانم میشم آخ جووووووووووووووون
مامان مانی جون
23 اسفند 92 10:34
ای خاله قربونت برهههه چه ناز شدی عزیزکم دیگه واسه خودت خانمی شدیاااا
مامان فاطمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون آره خاله خانم شدم، می خوام برم دانشگاه
مامان هستی
24 اسفند 92 12:27
الاهی جیگرت بشم که تو این همه نازی خاله جون...راستی زیارت که رفتید برای ما هم دعا کنید
مامان فاطمه
پاسخ
این همه بو واسه هستی خوشمل اگه قسمت شد حتما
مامان روژینا
27 اسفند 92 9:25
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش برای رسیدن به آرزوهایت دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربارهیزمی اضافه میکنم.پیشاپیش چهار شنبه سوری مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
واااااااااااااااااااای عالییییییییییییی بود ممنونم دوست جونم
مهتاب مامان آذین
27 اسفند 92 15:33
پیام نوروز اینست: دوست داشته باشید و زندگی کنید زمان همیشه از آن شما نیست
مامان فاطمه
پاسخ
عیدتون مبارک سال خوبی رو واستون آرزو می کنم
محدثه
2 فروردین 93 12:31
سلام اجی جونم....گلم دیگه یواش یواش داره به تولدت نزدیک میشه....پیشاپیش تولدتو بهت تبریک میگم نازنینم!!!!! خوشگلم دلم برات یه ذره شده....عیدتم مبارک...ایشالا صدساله شی
مامان فاطمه
پاسخ
عید شما هم مبارک آبجی جونقسمت نشد ببینمتون این گل ها تقدیم آبجی جون
مامانی درسا
3 فروردین 93 4:24
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم چه متن قشنگی خوشحالمون کردید حتما بهتون سر می زنیم
مامان علیرضا
7 فروردین 93 0:49
سلام عزیزم عیدتون مبارک. عزیز دلم نازنین روز تولدش درست با روز تولد نازنین زهرای ما تو یه روزه(دختر دختر خالم) هزار ماشالا دیگه برای خودش خانمی شده.خدا حفظش کنه
مامان فاطمه
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزم عید شما هم مبارک البته با تاخیر ممنونم. نظر لطفتونهچه جالب ولی ما همیشه تو روز تولدش باید مسافرت باشیم به خاطر همین تولد گرفتن واسش سخته
محدثه
14 فروردین 93 20:59
به جون اجی خیلی سعی کردم ببینمت...ولی به قول خودت قسمت نشد!!!ایشالا تابستون اینجا منتظرتونیم...چشم انتظار نزاری منو خوشگل؟!؟!
مامان فاطمه
پاسخ
باشه آبجی محدثه جونم سعی می کنیم بیایم
محدثه
14 فروردین 93 21:16
ابجی فاطمه تا یادم نرفته تولد شماروهم تبریک بگم....تا شرمندت نشم!!!!ایشالا صدوبیست ساله شی
مامان فاطمه
پاسخ
وااااااااااااااااای مرسییییییییییی عزیز دلم ممنونم که به یادم بودی راستی تولد محمد مهدی ما هم مبارک
مامان علیرضا
20 فروردین 93 20:27
سلام سال نو مبارک دوست عزیزم. قربون این نازنین دختر برم من. چه لباس های خوشگلی مبارکت باشه عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم دوست خوب مجازی منسال نو شما هم مبارک خدا نکنه خاله جونش ببخشید که با تاخیر جواب دادم. ما 17 فروردین بعد یه مسافرت طولانی برگشتیم.دوستون دارم
مامان امیرعلی(زینب)
25 فروردین 93 22:23
زن دایی قربونت بشه،تو عروسک منی،مبارکت باشه لباسای قشنگت.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم زن دایی جون، منو مامانم دوستون داریم یه دنیا
مهتاب مامان آذین
30 فروردین 93 18:51
کمترین آرزویم اینست : هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو! روزت مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم با تاخیر روز شما هم مبارک
مامان علیرضا
31 فروردین 93 12:26
ای تو معنی تمام شعرها. ای عزیز قصر دنیای خدا. ای صدای ریزش باران عشق. نام پاکت مقطع دیوان عشق. روز تو یک هفته و یک روز نیست. روز تو هر روز در این زندگیست. روزتون مبارک.
مامان فاطمه
پاسخ
وااااای ممنونمچه مطلب زیبایی
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 3:42
بر مقدم دختر پیمبر صلوات بر چشمه ی پاک حوض کوثر صلوات بر محضر حضرت محمد تبریک بر مادر شیعیان حیدر صلوات ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن برشما مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
با تاخیر روز شما هم مبارکممنونم گلم
مامان و بابای مانی جون
8 اردیبهشت 93 8:19
اول از همه گلایه میکنم از مامان کم کارت که برا سال جدیدت هنوز مطلبی نذاشته نمیگی زهرا جونو ما میخوایم ببینیم مامان جون
مامان فاطمه
پاسخ
چشششششششششششششم عزیزم در اولین فرصت میام آپ می کنم
آتریسا جون
22 اردیبهشت 93 10:20
من دوباره آپ شدم
مامان فاطمه
پاسخ
حتما سر می زنم گلم
مامی آتریسا جون
24 اردیبهشت 93 12:49
وااااای عزیزم ماشالله خیلی ناز شدی جیگریبیا به آتریسا جون هم سر بزن
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم چشماتون ناز می بینه
مامی آتریسا جون
1 خرداد 93 10:17
مامان فاطمه فیلم راه رفتن آتریسا جون رو تو وبش گذاشتم بیا ببین
مامان فاطمه
پاسخ
عزیزم حتما میام. شرمنده دیر شد
مامان منصوره
1 خرداد 93 15:18
حضور خدا رو تو تک تک لحظات عمرت برات آرزو دارم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم این گل های زیبا تقدیم شما دوست عزیز
مامان عليرضا
9 خرداد 93 0:33
دوستم پس کجایی؟مطلب سال نو که نذاشتی!تولد جیگرمم که خوردیم تو دیوار!پس کجایی؟ مامانی دلم پر میکشه برای عکسای جدیدش.تنبلی نکن بیا دیگه. اصلا همه چیز به کنار تولدش چرا پست نداره؟ بابا جون چشمم خشک شد بس که منتظر موندم آدرس وبلاگت بیاد تو مطالب دوستان که آپ شدی.بیا دیگه دوستم.بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
مامان فاطمه
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام دوست بامعرفت خودم چشششششششششششششم عکسای تولدشم می زارم. سرم خیلی شلوغ بود.عکس ها رو هم جمع شده حوصلشو ندارم از گل پسر ما چه خبر؟؟؟؟؟؟؟ میام به پستش سر می زنم از دور و این فضای مجازی می بوسمش
مامان روژینا
11 خرداد 93 11:19
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد