نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ترنم بهار

ادامه ماه دهم

1392/12/4 15:15
نویسنده : مامان فاطمه
1,356 بازدید
اشتراک گذاری


 

حرف های مادر دخملی............

دخترم فاصله آرزوهایت به اندازه فاصله زانو هایت تا زمین است.......

همین که در پیشگاه خدا زانو بزنی...........

به آرزوهایت خواهی رسید.

 

 

 دوستان عزیزم عکس ها در ادامه مطلب.....

 

 

 

مامانی یه چند روزیه حوصله ندارم، 2هفته مونده به کنکورو هیچی نخوندم، دوست دارم برم سر کار ولی دلم نمی یاد بزارمت مهد کودک............. 1ماه مونده به عید هنوز خونه تکونی نکردم.... شب ها خوب نمی خوابی به خاطر همین مامانی هم صبح ها بی حوصله است و نمی تونه درس بخونه.... مامانی واسم دعا کن کنکور قبول شم، می دونم اگه تو از خدا بخوای حتما قبولمفرشته

نازی من وجود نازنین تو، وجود خنده های قشنگت برام تمام دنیا ست، وقتی کنارمی شاد شادم

عزیزدلم وقتی فرمون ماشینو می گیری و خودتو تکون می دی و هان هان می کنی یا از پشت فرمون باهام دالی بازی می کنی از خوشحالی اشک می ریزم. اینارو گفتم بدونی که تو تمام دنیامی، عشقمی

 

عسل مامان، عاشق ماشین بازی هستی...... تا می گم ماشینتو بیارم می گی هان هان....دور خونه رو با ماشین می چرخی

 

 

 

نمی دونم چرا اینقدر عاشق دست زدنی ....... میری دست همرو می گیری و بادستاشون دست می زنی

تو این عکسم دستای بابایی رو گرفتی و مجبورش می کنی دست بزنهقهقهه

اینجام اولین باری بود که موهاتو آبشاری بستم...........چه بهت میاد نفسمفرشتهقلب

 

 

اینجا رفته بودیم جشن انقلاب تا نور افشانی رو ببینیم ............

خانم گل مامان حسابی خوشت اومد..

 

 اینجا داری با حلقه امیر علی جون بازی می کنی...........

تا چشمشو دور دیدی زودی رفتی حلقشو برداشتی.......

 

نازنیینم دااااااااااااااااااااااااااااالی...............اونجا چیکار می کنی دخمل

قربونت برم مامانی...........ماچ

 

تازه یاد گرفتی که با لباس هم می شه بازی کرد..........

وقتی عمو جون اومد خونمون رفتی لباسشو برداشتی هر کاری کردی نتونستی تنت کنی

به خاطر ذوق خانمی خودم تنت کردم................

ببین چقد خوشحالیچشمک

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامی آتریسا جون
5 اسفند 92 11:14
نازنین زهرا جون خیلی خیلی دوستت دارم عزیزم آی فدای موهای آبشاریش بشم من
مامان فاطمه
پاسخ
ما هم دوست داریم مامانی جونهم شمارو هم آتریسا جونو
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 اسفند 92 14:11
خودتم مثل اسمت خوشملی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزمنظر لطف شماست
مهتاب مامان آذین
5 اسفند 92 14:57
دوست خوبم برات دعا میکنم تو کنکور قبول شی. ولی تو رو خدا نازنینی رو نذار مهد خیلی زوده گناه داره بخدا ....... حیفه این طلای ناب نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببین ماشااله چه خانومی شده فاطمه جونم مراقب این فرشته خدایی باش
مامان فاطمه
پاسخ
باشه خانمی نمی ذارمش مهدخودمم دوست ندارم بره مهد از نظرت ممنونم
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
5 اسفند 92 15:14
مامان فاطمه
پاسخ
واااااااااااااااای مرسی
مامان ریحانه نجفی
5 اسفند 92 16:37
سلام خاله جون چقدر تو نازی چقدر مامانت با سلیقه هست که این عکسای قشنگ و ازت می گیره ممنون مامانی
مامان فاطمه
پاسخ
نظر لطف شماست عزیزم
فلوریا مامان دیانا
5 اسفند 92 18:35
سلاااااااااااااااااااام جیگر خاله قربون آبشارت برم من این مامان تو دنباله بهونه است اخه هی می خوام دهنمو باز نکنم ولی نمیشه بذار یه ذره شماتتش کنم تا حساب دستش بیاد بااااااااااااااااااانو حوصله هم داشتی واقعا می خوندی؟؟؟؟؟ چرا از خدا انتظار معجزه داری؟؟؟ حالا بچه تم واسطه قرار میدی تا برات دعا کنه برو کار می کن نگو چیست کار تو کارو پیدا کن مطمئن باش با وجود مامان و مادرشوهرت نیاز به مهدکودک نیست نازنین خوب حال مامانو گرفتم خاله؟؟؟ ماشیناتم سالم نگه دار تا ماومدیم با دیانا هان هان کنی بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه
پاسخ
اولا قربون شماتتت مگه ما نمی خوایم دکتری قبول شیم فلور خانم؟؟؟؟؟ ولی راس می گی حوصله درس خوندنم نداریمقربون حال گرفتنتم برم منما که همیشه عاشق شماییمما منتظریم تا این دوتا دوست و به هم برسونیم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
6 اسفند 92 1:21
قربون آبشارت برم من چه ناز شدی خاله جون
مامان فاطمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
فلوریا مامان دیانا
6 اسفند 92 8:38
سلام علیکم رومون نمیشد ولی گفتیم تا اینجا که اومدیم بذار یه ذره دیگه نمک رو زخم بپاشیم شوخی کردم هاااااااااااااااااااااااا انصافا حوصلمون برا امسال نکشید دااااااااااااااااااا ایشاله واسه سال بعد میترکونیم خواهر من نفر اول شما نفر دوم کنکور پیش بسوی پیروززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیی حالا برو یه ذره خونه تکونی انجام بده باااااااااااااااااااااا به مادر شوهرت می گم هااااااااااااا که عروسش کار خونه نمی کنه
مامان فاطمه
پاسخ
علیک سلام فلور خانم استاد آینده باشه سال بعد نفر اول دوم دکتری مال ماست خونه تکونی هم چشم عاشق این نظراتتم . ادم نمی دونه بخنده یا گریه کنه
محدثه
6 اسفند 92 21:47
.........دوستت دارم اجی جونـــــــــــــــــــــــــم😘😘😘😘😉
مامان فاطمه
پاسخ
نازنین زهرا" منم دوست دارم آبجی محدثه
مامان علیرضا
7 اسفند 92 16:06
وای عزیزم چقدر موهات خوشگل شده!خیلی آبشاری بهت میاد. بیا خونه ی ما با ماشینای علیرضا هم هان هان کن خاله جون. مامانی ایشالا قبول میشی .شما کنکور بده من قول میدم همه ی مامانا رو برات دست به دعا کنم.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونمن عاشق ماشینم اگه بزارین سوار ماشین بزرگه ی دوست جونم بشم میام خونتون باشه من 17 اسفند کنکور میدم منتظر دعاتون هستم
مامان علیرضا
9 اسفند 92 1:38
ماشین بزرگه که خاله جونم قابل شما گل دختر رو نداره!شما بیا اصلا میدم با خودت ببری به سلامتی مامانی.حتما دعاتون میکنم ایشالا که قبول میشی!
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزيزم شما خيلي خيلي خوبيد با دعاي شما حتما قبولم خوش به حال عليرضا جون با مامان مهربونش
منصوره مامان زهره
9 اسفند 92 16:16
ای جانم آبشار موهاشو! شیطون بلا هم که هستی خدا حفظت کنه خاله ایی خصوصی هم دارید
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونييييي اره حسابي شلوغ شدم حتماميام وبتون
آتریسا جون
10 اسفند 92 12:24
نازنین زهرا جون به جشن دندونی من سر زدی
مامان فاطمه
پاسخ
مباركه عزيزم حتما ميام
الهان مامان هدی و بشری
12 اسفند 92 17:04
دخملت ماشااله خیلی نازه خدا حفظش کنه این قالب هایی که عکی نازنین زهرا رو گذاشتی چه جوری درست کردی؟ ممنون میشم بهم یاد بدی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزمشما لطف داریدباشه حتما. واستون پیام خصوصی می ذارم
مامان روژینا
13 اسفند 92 9:59
چه عسل تر شده این دخمله تازگیاقربون اون مدل موش راستی بلوز سفیده به دخملی چه میاد یکی از همینو روژینای منم داره
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جونییییییییییییی بلوز قشنگیه مامانی واسم خریده آخ جون که دوست جونمم از لباس های من داره
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:42
سلام چه دختر زیبایی و چه وب زیبایی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خانمینظر لطف شماست
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:42
عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه
مامان فاطمه
پاسخ
حتما سر می زنمسپاس از اینکه به من و نازنینم سر زدیدما هم از آشناییتون خوشحال شدیم
مامان علیرضا
18 اسفند 92 0:41
دوستم سلام.کنکورت رو خوب دادی؟امروز کلی برات دعا کردم و همش یادت بودم.چی شد؟
مامان فاطمه
پاسخ
سلااااااااااااااااااام دوست عزیز و مهربونمروز جمعه کنکور داشتم، خیلی خیلی سخت بود ولی ان شااله با دعای شما قبول بشم واقعا خوشحالم کردی واسه من با ارزش تر از کنکور دعای شما بود
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 1:05
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مامان علیرضا
22 اسفند 92 1:29
ایشالا که قبول میشی عزیزم من دلم روشنه
مامان فاطمه
پاسخ
یه دنیا ممنون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
22 اسفند 92 6:15
مامانی سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام چرا قسمت نظرات 11 ماهگی رو غیر فعالش کردی میخام نظر بزارم 11 ماهگیش مبارک آخ جون داریم به تولد نزدیک میشیم ((متهم دعوتیم؟؟؟؟؟؟؟))
مامان فاطمه
پاسخ
علیک سلاااااااااااااااااااااااااااااام خانمی غیر فعال نیست من امتحان کردم. مشکلی نداره ممنونم عزیزمآره تشریف بیارید خوشحال می شیم
مامان هستی
24 اسفند 92 12:26
سلام انشالله که امسال قبول میشید...منم دخمل نمیزاره خونه تکونی کنم... خیلی عکسای نازنین جون خوشکل شده...خداحفظت کنه خاله جون
مامان فاطمه
پاسخ
علیک سلاااااااااااااااام ممنونم ان شااله هستی جون خاله هم خیلی جیگره
مامان روژینا
10 فروردین 93 12:55
یک ترانه می تواند لحظه ای را تغییر دهد یک ایده می تواند دنیایی را عوض کند یک قدم می تواند سفری را آغاز کند اما یک دعا می تواند هر ناممکنی را ممکن کند دعا می کنم تمام ناممکن هایت ممکن شود ! نوروزت مبارک …
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم عالی بود. عید شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهار می باشد